  • Data: 2003-07-10 09:22:15
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Dzięki za taki dyzajn - to zapewne ta wysoka jakość :-))) Bartol odpuśc
    > sobie wojnę - nie mam ochoty powtarzać starej dyskusji o wyższości świąt
    > Wielkiej Nocy nad Bożym Narodzeniem :-D

    Z nikim nie walcze. Po prostu ponownie wyciagnelas sprawe przerw, ktora
    byla juz tutaj walkowana.

    > Daruj sobie te manifesty - z Twoim podejściem powinieneś mieć konto w
    > Żubrze - tam bedziesz miał odpowiednie opłaty.

    Eeeeee, z jakim podejsciem? Nie uwazam, ze wszystko powinno byc platne,
    bo to prowadzi do paranoi. Tak samo jak twierdzenie, ze wszystko powinno
    byc za darmo. Czytam sobie grupe i widze, jak wiele osob zachlystuje sie
    nowymi darmowymi ofertami, rzucaja sie na nie, a potem nagle przychodzi
    otrzezwienie, bo cos nie dziala tak jak by sie wydawalo, ze powinno.

    > Pierniczysz - to że istnieje mbank i vw uważasz za przejaw 3 świata? ROTFL !

    Iiiiiiii, zupelnie o cos innego mi chodzilo.

    Bartek