  • Data: 2003-07-10 13:41:35
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprr3jeil7139mw6@news.tpi.pl...

    > Tylko wskaz wsrod nich te, ktore podaja magiczne 24 godziny.

    Wszystkie ?
    I Lukas pisze, że całą dobę działa ichnia Lukaslinia, i Millennium podaje,
    że ichnia Bankolinia jest całodobowa [chyba, że jużsię poprawili z
    przetwarzaniem].

    > IMHO rozwiazanie jest prostsze - w nocy nie sa wykonywane operacje :-)
    wiec
    > saldo sie nie zmieni.
    > Karta zadziala (chyba, ze Polcard padnie)

    A właśnie co do tego drugiego to bym głowy nie dał - nie mają jakiejś
    aktualizacji danych ?

    > Dorzuce tu Citi, ktore co chwile przetwarza :-), ale karty chodza OK

    :-)

    > Jestes naprawde szczesliwcem :-) Wybrancem losu. Matriksem nawet :-)))))

    :-)

    Dodatkowo zapisują do której klient czeka na telefon i idzie później spać.
    :-) Potem nie dzwonią! :-)

    > Witaj w gronie betatesterow
    > :-)

    Ale inteligo to nic. W Ustroniu chciałem kiedyś zatankować... Wjeżdżamy na
    Orlena koło północy [był taki czas, że jak nie było co robić to się w góry
    jechało :-) ] no i patrzę, a tutaj drze się do mnie obsługa, żeby nie
    tankować, bo właśnie przetwarzają. :-)

    I Shella też kiedyś tak widziałem... albo to było BP... Ale pewnie w
    Krakowie ZTCP. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara