eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo › Re: Inteligo
  • Data: 2003-07-10 09:19:10
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 10 Jul 2003 11:06:21 +0200, Wojciech Nawara <n...@o...pl>
    napisał:


    >
    > To ja może doprecyzuję. Awarii typu mBankowego niet. Serwis hula zawsze,
    > że aż miło. Na konsultanta mogę się doczekać [i to za darmo].
    > Ale przede wszystkim - jakość obsługi i jej kompetencja. Moim zdaniem
    > jest
    > to najbardziej kompetentna i miła linia, z jakiej do tej pory korzystałem
    > [Idea, Era, Plus, mBank, VW, Lukas, Millennium, Citi, ING, PKO BP ...
    > dalej
    > nie pamiętam... ]. I nie tylko o konsultantów pod 0800 mi chodzi - ale
    > ogólnie o traktowanie klienta. Owszem, oberwało im się za TOiP - ale
    > naprawdę przeprosili. Poza tym jest naprawdę bardzo dobrze...
    >

    Przez trzy miesiace praktycznie nie moglem skorzystac z serwisu WWW bo...
    inteligo wpielo sie w Atmana. Na moje reklamacje odpowiadano, zebym sobie
    windowsy przeinstalowal. Kilka miesiecy pozniej (kiedy juz bylem bylym
    klientem inteligo) jakims cudem ktos odkryl, ze Atman daje ciala i
    zmieniono lacze. To sie nazywa JAKOSC obslugi???

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1