  • Data: 2002-01-28 20:48:07
    Temat: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Jan 2002 12:33:43 +0100, "Piotr Martyniuk"
    <P...@s...com.pl> wrote:

    >Jak na nią też tak krzyczałeś to się nie dziwię.

    Nie krzyczałem. Zakończyłem rozmowę, gdy po raz któryś odpowiedziała
    to samo, wklepane na pamięć. Skojarzyło mi się z TPSA 6 lat temu, jak
    wprowadzali 0-20-21-22... Pani na infolinii umiała wyklepać regułkę
    jak zainstalować Trumpeta+Netszkapę... I nic więcej.

    >A odnośnie tego po co TAN do przelewów między rachunkami. Było to już na
    >liście kilka razy. Robisz sobie oddzielne konto typu lokata (gdzie trzymasz
    >większe pieniądze), oddzielne konto do płatności rachunków (tam masz
    >zdefiniowane płatności bez TAN), ale za to nie masz tam z reguły pieniędzy,
    >i konto główne (lub inne) do którego masz przypiętą kartę. Nikt ci bez TAN
    >pieniędzy nie przeleje na konto karty i nie zrobi potem płatności w
    >Internecie. Na pewno jest to bezpieczne.

    Tak. Ale mój pomysł temu nie przeczy, bo w mBanku też tak jest. Ale
    MOGĘ zdefiniować sobie ,,przelew zdefiniowany'' i wtedy mam bez kodu.
    Słowem -- mam wybór.

    Wygodne może średnio, ale tak to
    >jest. A płatności zdefiniowane powinny chodzić pomiędzy rachunkami klienta
    >online. Nie chodzą :(, ale wykonują się szybciej niż KIR: po prostu czeka
    >się do przygotowania do sesji KIR i wtedy pieniądze nie wychodzą na
    >zewnątrz, ale idą na konto docelowe w Inteligo.

    Czyli średniawe, bo w mBanku ładnie do kolegi wysłałem i bylo od razu.
    Cyrki z tym QM są wielce dziwne. Możliwe, że obecny system nie jest
    łatwo przerobić, ale jaki pijany zając go projektował?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)