  • Data: 2002-01-27 13:40:22
    Temat: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@4...com>, Tristan Alder wrote:
    > Witajcie,
    >
    > system INTELIGO jest DO BANI! Usiłuję dojść do tego, jak wykonać

    Jezu tyle napisales i ja rowniez tak jak Pani z inteligo nie wiem o co Ci
    chodzi! W ogole strasznie mieszasz i eehe chcesz zrobic pewnie cos czego i
    tak nie uda ci sie zdzialac.
    Jezeli wysylasz pomiedzy swoimi rachunkami w inteligo, lub tez do kogos
    innego na inne konto w inteligo to ZAWSZE , ZAWSZE jest tooperacja
    bezplatna.
    Natomiast do innego banku no to pobierana jest odpowiednia prowizja co
    jest zrozumiale 0.99 i eeheh naprawde nie wiem jak ktos ci to mial
    wytlumaczyc jak przez takie cos przebranc i w ogole nie placic?!@.
    W mBanku natmiast niezalezni czy do swojego czy innego konta nic ni
    eplacisz, ale to juz zupelnie inna kwestia.

    Pozdrawiamx