    From: "janke" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Info o KK NG Raiffeisen'a
    Date: Sat, 22 Nov 2003 19:49:37 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@c32-57.icpnet.pl

    "TeeS"
    > właśnie rozmawiałem z infolinią, więc się podzielę:
    > karta waża 1 rok;
    > dochód min. 2000 brutto;
    > karta główna: 80 zł, dodatkowa 47;
    > Szkoda,że taka droga ... fajny był ten miś polarny ;-)

    czesc
    i dorzuce jescze - zarobki maja byc srednia z 6 mcy - niby malo istotne z
    punktu widzenia posiadacza, ale po co skoro inne banki, np BZ WBK
    poprzestaja na zaswiadczeniu z 3 miesiecy, albo mBnak nie potzrebuje
    zaswiadczenia wcale... (ale lukas bank tez z 6 mcy...)

    do tego trzeba jescze przedstawic rachunki oplacone ostatnie za prad i
    telefon.
    BZ WBK gdzie sie staralem tylko pyta o wilkosc obciazen (skladalem wniosek
    teleonicznie), i mu slowo kartobiorcy wystarcza. skad taka nieufnosc u
    Raiffeisena? troche to odpycha...
    (w lukasie w ogole nie pytaja ani nie oczekuja rachunkow)

    no i limity - 2000 brutto u Raifeisena w _duzym_ uproszczeniu to 1400 netto,
    a w wymienionym BZ wystarczy 1200...
    (w lukasie tak samo - karta "onet-lukas" tez wymaga minimum 1200pln netto
    zarobkow

    i na dobitke - koszt wydania w BZ za pierwszy rok to 1/2 ceny - promuja -
    czyli 0,5 x 59pln za glowna i 0,5 x 38 za dodatkowa...
    (lukas chyba te same ceny bez promocji co i tak wychodzi taniej niz u
    Raiffesena)

    BZ ani LUKAS nie jest idealem, na pewno sa oferty lepsze, ale Raiffeisen wg
    mnie na
    tym polu ponosi porazke.

    pozdrawiam
    zbyszko janke