  • Data: 2019-08-19 15:33:03
    Temat: Re: Idea zawrotna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-08-19 o 15:06, J.F. pisze:

    >Jest stroną w sporze.

    Ale przeciez nie ona bedzie placila, jak przegra :-)

    >Może, ale nie musi.

    Ryzyko ze moze, jest wystarczajace aby ryzyka nie podejmowac :)

    >Nie sądzę, by zaszkodziła.

    Przed 13-tym ?
    Zaraz zaczna media trabic "ukradli bank" :-)

    >Z przyjemnością przyjdę od Ciebie dowolną kwotę. Za darmo.
    >Czy teraz dostrzegasz, iż w opcji "za darmo" ja mam zysk, a Ty nie?
    >Posiadanie kapitału to zysk sam w sobie.

    Taki sobie zysk, bo odpowiedzialnosc jest, a zysku ... z samego
    trzymania nie ma :-)

    Wiec skoro juz doszlismy do tego ze "za darmo" to niechetnie
    powierzysz,
    to za depozyty cos bank musi dac, za kredyty tez cos musi dac (w tej
    nowej rzeczywistosci .. jeszcze nie u nas), i gdzie tu zarobek ...

    >Pomyśl. Jeśli byłoby za darmo to podwyżka nie miałaby sensu.
    >Najwyraźniej znaczna część klientów jednak za darmo nie i ponosi
    >opłaty. Teraz będzie płacić więcej.

    Byc moze. Ja mialem "za darmo" i nadal bede mial "za darmo" ... wiec
    podwyzki nie ma :-P

    >Tobie tak. Milionom innych klientów niekoniecznie.

    >Brawo! Ty skorzystasz. Firma obsługująca tysiące klientów też
    >skorzysta na zmianie numeru konta, bo im 1 zł podnieśli opłatę?

    Ta oferta to juz nie byl 1zl.
    Tak czy inaczej - sporo klientow moze odplynac.

    J.