  • Data: 2021-05-02 14:51:49
    Temat: Re: GiełdyBTC
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.05.2021 o 13:31, Pete pisze:

    > Mam wrażenie że z giełd żadna. Revolut się chwali że można u nich
    > inwestować w BTC (ale już płacić nimi się nie da).

    A ja bym stwierdził, że każda, o ile nie masz zamiaru na koncie na
    giełdzie trzymać tej waluty. Oczywiście problemy giełd się trafiają, ale
    gość musiałby mieć okrutnego pecha, by akurat trafić.

    Ja bym wybierał którąś z polskich licząc na to, ze w razie kłopotów będą
    większe szanse odzyskania. Natomiast pytanie, czy jeśli to mają być
    jakieś pojedyncze transakcje, to nie pewniej będzie w kantorze
    wirtualnym kupić.

    --
    Robert Tomasik