    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Giełdy BTC
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <s6n2hb$pg9$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <0...@g...com>
    <a...@g...com>
    <m...@p...waw.pl> <1r4slnpcij3im$.mokcmiucryll$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <sfxood7qwg1c$.1vrvwhoa6lna6.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1vkozixyhc09m.17isoet25njxu$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <4j80k49n8yep$.hnratez4zq61$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Tue, 18 May 2021 18:54:21 +0200

    On 15 May 2021 03:59:48 GMT, Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Spoko, tylko piszac nie znam sie ale wypowiem sie wykazujesz sie
    > ignorancja.

    Ale nie sprostowales moich podejrzen ponizej :-P

    > A co mozesz kupić za złoto?

    Zazwyczaj sporo.

    > A co mozesz kupić za akcje tesli czy cdprojekt?

    A to juz roznie bywa. Chwilo cos warte, i poki beda produkowac dobre
    samochody/gry i nie zbankrutuja, to beda cos warte ...

    > Na BTC czy na blockchain?

    Na BTC.

    > To tak jak byś napisał: auta elektryczne to nawet dobre sa tylko czy to
    > ma coś wspolnego z cena akcji tesli?

    No i bardzo dobrze bym napisal.
    Samochody sobie, a Tesla sobie.

    Blockchain nic nie jest warty ... bo przeciez opisany, opublikowany,
    nieopatentowany i kazdy moze uzyc do swoich celow :-P

    I nawet jak sie okaze bardzo uzyteczny, to nie oznacza to, ze BTC
    bedzie cokolwiek warte.

    > Jak wielu rzeczy. Wartośc wielu rzeczy to kwestia umowna.

    Jakos tak bardziej wierze w wartosc zlota, zloza miedzi, czy barylki
    ropy, niz jakis kolejnych kryptowalut.

    A to klonowanie kryptowalut ... temat na niejeden doktorat z
    marketingu :-)

    > Z pewnoscia coś w tym jest ze niekontrolowany przepływ pieniedzy gryzie
    > w dupe wielu urzedników.

    Ale co by nie mowic - przestepcom sie przydaja.
    A niekontrolowany przeplyw stanowi tez walizka banknotow.

    > Ale to tez sie zmienia i zapewne poziom regulacji bedzie sukcesywnie
    > rosł. Na giełdach juz w tej chwili musisz być zidentyfikowany zeby moc
    > dokonywać transakcji na jakas wieksza skale.

    Ale gield jest duzo, w roznych krajach :-)

    Natomiast ... jak sie urzedasy za to zabiora ... czy nie spowoduja
    krachu?
    Dopoki maja z tego podatek od zysku, to im sie nawet podoba,
    a jak im cos zacznie przeszkadzac i zabronia uzywania?

    J.