  • Data: 2021-05-17 17:59:59
    Temat: Re: Giełdy BTC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...

    > Ale przede wszystkim "była mowa" o biżuterii. Elektronika to jest
    > #2 - musiałbym sprawdzić, ale to jest znacznie mniej niż połowa
    > potrzeb produkcyjnych.

    > Nie, ale zapotrzebowanie jest gwarancją wartości. W przeciwnym
    > przypadku nikt normalny :-) by tego nie kupił.

    No ale sam piszesz ze to zapotrzebowanie jest iluzoryczne.
    Bo nikt nie potrzebuje tyle bizuterii.

    > Nie "klient". Tylu klientów, by zrównoważyć podaż.
    >
    > Wyobrażam sobie, że da się znaleźć klienta, który zapłaci za
    > pietruszkę (tylko jedną) dowolną kwotę. Czy to cokolwiek zmienia w
    > sprawie wartości pietruszki?

    Przyczepiłes sie. Klient, klienci - wiesz co miałem na mysli.
    No ale sam zauwazyłes ze decyduje mechanizm kształtowania ceny przez
    podaz i popyt a nie przez uzytecznosc. To ze pietruszka jest zdrowa,
    smaczna whatever nie mowi czy ma kosztowac 2zł 5zł czy 10zł.
    kosztule tyle ile KLIENCI beda chcieli za nia zapłacic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch