  • Data: 2021-05-03 12:21:14
    Temat: Re: Giełdy BTC
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-03 12:12, Jacek Maciejewski wrote:
    > Do tej pory korzystałem z portfela Electrum. Masz jakieś zastrzeżenia,
    > zważywszy że będę operował kwotami rzędu 1000 zł i robię to głównie dla
    > zabawy? :)

    To co innego, miałem na myśli bardziej kwoty przynajmniej o rząd
    wielkości większe od kosztu portfela.

    Z softowymi walletami miałem kiedyś przygodę nieco kosztowniejszą niż
    wallet sprzętowy (chodziło o transakcje w której 'reszta' wróciła nie na
    ten adres na który się spodziewałem) i od tego czasu jestem uczulony.