  • Data: 2021-05-03 12:12:50
    Temat: Re: Giełdy BTC
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 3 May 2021 11:49:59 +0200, m4rkiz napisał(a):

    > Jeżeli chcesz robić cokolwiek innego niż jednorazowe nabycie i odłożenie
    > na dłużej to zacznij od zakupu sprzętowego portfela.
    Do tej pory korzystałem z portfela Electrum. Masz jakieś zastrzeżenia,
    zważywszy że będę operował kwotami rzędu 1000 zł i robię to głównie dla
    zabawy? :)

    > Nigdy nie przechowuj środków na giełdzie dłużej niż to niezbędne.
    Jasne, już się sparzyłem na bitmarkecie :) Miałem pecha, byłem tam
    raptem kilka dni i akurat musiała paść.

    > Bitbay jest wystarczająco duży i działa wystarczająco długo żeby
    > korzystać bez strachu. Do transakcji twarzą w twarz flyingatom.
    Dzięki za info.

    --
    Jacek
    -I hate haters-