eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie zglaszac przypadki zadania wyz. ceny przy platnosci karta? › Re: Gdzie zglaszac przypadki zadania wyz. ceny przy platnosci karta?
    From: " " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie zglaszac przypadki zadania wyz. ceny przy platnosci karta?
    Date: Mon, 26 Sep 2005 15:43:33 +0000 (UTC)

    > Kolega socjalista? Mamy gospodark=EA rynkow=B1, mo=BFna uda=E6 si=EA do =
    > innego sklepu.
    > Przymusu kupowania chyba nie mamy?

    Przymusu nie ma, ale wprowadzac w blad tez nie mozna. Te 2-3% mozna
    oczywiscie przebolec, ale na pewno to denerwuje... szczegolnie gdy niektore
    sklepy promuja platnosci kartami i oferuja rabaty.
    Jeszcze bardziej denerwujace sa reklamy biletow lotniczych. Cena na reklamie
    jest 99zl, a pozniej dochodzi 300% roznych podatkow, doplat
    (najsmieszniejsza jest doplata paliwowa - toz to smiech na sali, niedlugo do
    laptopow bedzie doplata krzemowa).
    Jestem jak najbardziej zwolennikiem wolnego rynku, ale nie dzikiego. Cena
    powinna byc cena koncowa, rabaty moga byc zacheta do takich a nie innych
    decyzji, ale ukryte oplaty/doplaty/podwyzki to przesada.