eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie zglaszac przypadki zadania wyz. ceny przy platnosci karta? › Re: Gdzie zglaszac przypadki zadania wyz. ceny przy platnosci karta?
  • Data: 2005-09-26 16:31:40
    Temat: Re: Gdzie zglaszac przypadki zadania wyz. ceny przy platnosci karta?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości ...
    > Leszek wrote:
    > [...]
    > E tam. Od kilku lat podaję swój onetowy adres i spamassasin + parę
    > statycznych filtrów (na koreę) sobie świetnie radzi.
    > Grozisz mu ?

    Ja nie z tych, żeby go gdzieś wpisywać :) Nikomu nie życzę. Raczej
    wróżyłem taki scenariusz. Niestety dawno temu też tak robiłem i w
    rezultacie z nich zrezygnowałem przez spam.

    Denerwują mnie za to ludzie, którzy w odpowiedzi na normalną polemikę
    piszą, że "jestem pierdolnięty". Czy już nie obowiązuje żadna netykieta?
    (w sumie pytanie retoryczne - patrząc na posty ;)

    Leszek