  • Data: 2020-02-24 16:19:00
    Temat: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest darmowa bez żadnych wymagań.
    > Naprawdę, "popowiększali się i w d4 się poprzewracało".
    > Sporo samozaparcia potrzeba, aby nie rozróżnić:
    > a) usług, które są darmowe po pewnymi warunkami - np. że trzeba coś zapłacić kartą
    - a jak się warunków nie spełni, to się płaci
    > b) usług, które są darmowe bez żadnych warunków - karta może leżeć w szufladzie, a
    i tak nic za jej posiadanie nie zapłacisz - a DODATKOWO, jeśli spełnisz warunki
    promocji, to bank Ci zapłaci - albo kasą albo prezentem.
    > Więc przeczytaj to w końcu i przestań robić sam z siebie trąbę ;P

    Ja po Waszych wyjaśnieniach odróżniam samą kartę od promocji związanej z
    telefonem i w tym zakresie faktycznie jestem/byłem trąba.
    Ale napisałeś jednak: "jeśli nie masz karty kredytowej w citi, możesz
    ją sobie założyć - karta simplicity jest całkowicie darmowa bez żadnych
    warunków - i jeszcze dostać za darmo telefon LG K30 dual sim" - i w
    kolejnym zdaniu nic nie pisałeś o dodatkowych wymogach.
    Nie rozumiem po co w takim razie trzeba zrobić obrót 2000zł tą kartą?