  • Data: 2010-11-10 20:10:53
    Temat: Re: Fundusze to ZŁO
    Od: "Dieter" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dla mnie wystarczajaca probka jest ostatnich 10 lat. Na wiecej testow szkoda
    mi zycia, bo mam je tylko jedno. Jesli cos nie zadzialalo przez 10 lat, to
    watpie, ze zadziala w dluzszym terminie.

    D.

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    Wed, 10 Nov 2010 12:42:15 +0100, w
    <4cda853b$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>, "Jan Werbinski"
    <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał(-a):

    > Przy 4,5% opłaty od aktywów przy zerowej stopie zwrotu z 1000 zł kapitału
    > po
    > 30 latach zostaje 260 zł.

    Jaki fundusz dał zerową stopę zwrotu w ciągu 30 lat?

    PS. I nie podajemy za przykład funduszy "cichociemnych".