  • Data: 2013-07-25 09:32:43
    Temat: Re: Eurasy - kantor, net, czy przewalutowanie?
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może jest już na to za późno dla Ciebie, nie wiem kiedy masz urlop, ale ja stosuję
    tandem:

    * konto walutowe (EUR i USD) w AliorSync. Jest bezpłatne w prowadzeniu, karta również
    za free. Wypłata z bankomatu za granicą 5zł.

    * internetowa platforma wymiany walut: walutomat, kantioria.com, cinkciarz,
    fritzexchange itp. Kursy są na prawdę atrakcyjne (dobrze jest sprawdzić kursy, bo
    liderzy często się zmieniają) a co ważniejsze często wprowadzają promocje pozwalające
    na przewalutowanie po kursie średnim: np ostatnio na kantoria gruperze: 3x500
    jednostek waluty.

    Na wszelki wypadek dobrze mieć zapasową kartę Visa na wypadek gdyby MC nie
    przechodził.