  • Data: 2002-01-14 18:08:06
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli podpis na karcie i podpis złożony przez klienta różnią się
    > w taki sposób, że sprzedawca powinien nabrać podejrzeń, to podejrzenia
    > te nie mogą być w żaden sposób rozwiane (poprzez okazywanie dokumentów
    > tożsamości itp.). Obowiązkiem sprzedawcy jest odrzucić taką transakcję
    > niezależnie od tego co i jak udowodni mu posiadacz karty.

    a mi sie ostatnio przytrafilo w sklepie komputerowym (165 zl) ze sprzedawca
    "nabral podejrzen" i kazal sie podpisac jeszcze raz. No i co? Podpisalem sie
    identycznie jak przed chwila. Nie chcial mi lobuz pokazac mojego podpisu, no a
    skad ja niby mam pamietac jak sie podpisalem na tej karcie??? :-)))
    Sam zaproponowalem, ze pokaze Panu dowod (bylem z niego dumny, ze tak pilnuje),
    i pan mi sprzedal, no ale mnie przeciez dobrze z mordki patrzy :-)

    PGR

    PS. A potem juz sobie sprawdzilem jak sie podpisalem na karcie i juz wiem jak
    sie podpisac :-)