  • Data: 2002-01-15 10:30:34
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, Jan 15, 2002 at 10:23:15AM +0000, technik Adam Płaszczyca wrote:

    > Konkretnie: co pozwala sklepowi zatrzymać kartę kiedy podpis na slipie
    > nie zgadza sie z podpisem na karcie albo kiedy numer wyświetlony na
    > POS-ie nie zgadza się z numerem wydrukowanym na karcie?
    >

    > Podpowiedź - ta sama reguła która działa w momencie pwstania
    > wątpliwości)

    A co to ma do sprawdzania dowodu osobistego? I do ciecia karty jesli
    do nie mam?

    Juz mi sie nie chce dyskutowac, lepiej poczytaj co pisze Sebastian czy
    Kojot na kartach. Widze ze uwazasz ze masz wieksza wiedze od
    wszystkich, ze sam jestes bankiem, akceptantem i issuerem w
    jednym. Poczytaj innych, nie tylko siebie. Bo inni w odroznieniu od
    Ciebie pracuja w banku czy innej policji i naprawde maja wiecej z tym
    do czynienia niz bicie piany na pbb. I gwarantuję rowniez ze nie dosc
    ze przeczytali te umowy z aklajerami, to przeczytali prawo handlowe
    (na ktore sie powolujesz) oraz rozne inne dodatki.

    Ech, Alfa i Omega, kurde.

    --

    --w