    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dług to twój wróg !!
    Date: Wed, 8 Sep 2010 18:05:58 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i688so$625$...@i...gazeta.pl

    > Dla Polski (i świata) moje zadłużenie (jeśli je spłacę -- a spłacenie
    + jest w pewnym sensie zadaniem społeczeństwa dającego mi możliwości
    > pracowania, a więc i spłacenia) jest zyskiem!!! Ale w tak... Jakby tu
    > napisać, aby nie napisać popierdolonym kraju... Hm... Ale w tak
    > trudnych warunkach, jakie panują w Polsce (w psychice ludzi) mój
    > debet to mój problem, którego wolę nie mieć. :)

    Gdy nie ma pieniędzy -- nie trzeba kupować. :)

    > -=-

    > Jak się zadłużyć -- tyko na karcie kredytowej. :)

    I (oczywiście?) tylko na tyle ile jest na ,,depozytach''. :)
    (lub na mniej)

    -=-

    Znam całą masę samotnych ludzi z mieszkaniami :) czy nawet
    z jakimiś majątkami. Pracowali, zadłużali się, odkładali,
    żyli rozsądnie i dotowali ,,bliźnich'', aby zestarzeć się
    w samotności (jak i ja) i oddać potomnym to, co wypracowali
    (dzięki kredytom właśnie, bo rozwój daje właśnie kredyt, czy
    raczej dług, do zaciągnięcia którego potrzebny jest kredyt,
    zwany zaufaniem) aby przy końcu swego życia oddać to swoje
    mieni swoim ,,krewnym'', których widzieli w swym życiu raz
    czy dwa, lub nawet wcale a którzy jak spod ziemi wyrosną
    w chwili rozdzielania ,,pozostałości''...

    ,,Krewnym'' obojętne, w jakim stanie odbiorą to
    mienie -- sprzedadzą slamsownię i co najwyżej
    popsioczą -- co za ludzie!! Jak tak mogli żyć?!
    Jak można takie g... pozostawić rodzinie!! :)

    -=-

    Kupuję dziś matce mleko w Biedronce... Jakaś kobieta przy
    wejście do sklepu prosi mnie, abym kupił coś do jedzenia
    jej dzieciom. Odmawiam :) i mam ochotę powiedzieć jej -- ja
    nie mam dzieci, bo nie mam pieniędzy!!! I mam karmić czyjeś
    dzieci? Nie stać cię na dzieci -- oddaj je komuś na wychowanie!!!
    (zamiast chwalić się -- ,,jestem zaradna, a taki
    Eneuel jest niezaradny, delikatnie ujmując''!!!)

    -=-

    Ja, gdy głodowałem, nie żebrałem. :) A duchowni
    głosili wówczas -- te drobne :) utrapienia dają
    Eneuelowi zbawienie w życiu wiecznym. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'