    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Diners Club nie dla nowych
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 20 Jan 2022 17:35:48 +0100

    On Thu, 20 Jan 2022 06:55:58 -0800 (PST), Mac Ka wrote:
> [...]
    organizacji nie były popularne w PL. Otóż DC Polska wstrzymało wydawanie kart dla
    nowych klientów. Szkoda, bo ostatnio coraz częściej myślałem o powrocie do DC.

    > Słyszałem o zaprzestaniu wydawania kart w PL.

    Zaprzestanie jest albo chwilowe, albo chca sie od nas wycofac calkiem.
    Polska im czyms podpadła?
    Bo chyba nie roznimy sie bardzo od innych krajow EU.

    https://www.dinersclub.pl/karty-prywatne.html
    Na razie nic nie pisza o zaprzestaniu, ale ze wydaja tez nie pisza :-)

    https://www.cashless.pl/11222-diners-club-regulamin-
    wypowiedzenia-umow

    Austryjacki udziałowiec ... robi sie ciekawie ..

    > No jak amerykanie nałożą sankcje na PL nie będzie żadnej ;)

    > Może oszacowali, że skoro plasa średnia w PL to ludzie zarabiający
    > po 4 tys, to doszli do wniosku, że nie ma szan na sprzedaż karty za
    > kilkaset PLN :).

    Watpie.
    Predzej stanela sprzedaz kart, a koszty biura rosly :-)

    > Ja z blika contactless skorzystałem tylko raz aby zobaczyć jak
    > działa. Dla mnie jest niewygodny, bo trzeba odpalać aplikację
    > bankową, a do tego można jako źródło płatności ustawić tylko

    zgadzam sie, ale wielu to nie przeszkadza.
    Moze dla nich niewygodne jest noszenie karty :-)

    > rachunek bankowy, a nie kartę kredytową. Mimo, że wpisując kod
    > źródłem płatności może być karta kredytowa.

    Jak to bedzie problemem, to rozwiązą.
    Ale przeciez nie jest - kredyt odnawialny do konta mozesz miec juz
    teraz.
    Tylko on nie jest taki tani jak KK :-)

    J.