  • Data: 2005-02-09 21:54:33
    Temat: Re: Debet w koncie /skomplikowana sprawa
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-02-09 20:42, Użytkownik Kasia napisał :

    > Hmmm ... ale chyba nie mamy tu do czynienia z przedawnieniem ... Naliczane
    > opłaty były na bieżąco spłacane ze środków do dyspozycji dostępnych na
    > rachunku - czyli z debetu ...

    Niby racja, tylko że BPH w swoim regulaminie twierdzi że *może*
    wypowiedzieć umowę rachunku (co automatycznie skutkuje rozwiązaniem
    umowy o debet) w przypadku "gdy brak jest wpływów na rachunku przez
    okres 6 miesięcy, poza okresowym dopisywaniem odsetek, a stan środków na
    rachunku nie przekracza kwoty minimalnej ustalonej przez Bank".
    I bank powinien umowę rachunku wypowiedzieć!!! Żadnego sądu nie będą
    interesowały twierdzenia, że bank "dla dobra klienta" nie zamykał itp.
    bzdury. To że banki trzymały takie rachunki wynika z faktu, że poprawia
    to statystyki liczebności klientów. Jeżeli jakiś durny bank trzyma
    rachunek przez 6 lat mimo, że mógł go zamknąć po 6 miesiącach - to jego
    problem. Żaden sąd nie przyzna mu racji.