  • Data: 2005-02-10 13:13:11
    Temat: Re: Debet w koncie /skomplikowana sprawa
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-02-10 13:56 Glenn donosi:
    > Właściciel rachunku skorzystał z debetu do opłacenia prowadzenia rachunku (a
    > że zostało to zrobione automatycznie, to już inna sprawa - tak są przecież
    > pobierane opłaty za konto). Przecież wiedział, że ma płatne konto z
    > uruchomionym debetem. Więc co? Uważał, że konto wyparowało?

    Wszystko się zgadza. Jednakże żeby prowadzić rachunek ROR w BPH nalezy
    go obsługiwać czyli zapewnić regularne wpływy na konto. W innym
    przypadku jest to sprzeczne z umową rachunku.

    W związku z powyższym klient nie zachował się tak jak powinien (nie
    zamykając rachunku a tylko zaprzestając obsługi). Z drugiej jednak
    strony bank doskonale wiedział jaka jest sytuacja dotycząca obsługi tego
    rachunku (bo oprócz raportów na temat przekroczeń salda istnieją również
    raporty na temat nieobsługiwanych rachunków) czyli można powiedzieć,
    że wina leży po obu stronach i moim zdaniem powinno się tutaj pojawić
    rozwiązanie, które obciąży każdą ze stron.

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,