  • Data: 2005-02-10 12:50:37
    Temat: Re: Debet w koncie /skomplikowana sprawa
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-02-09 19:46 Pawel dros donosi:

    > Oj trzeba mi Twojej wiary:) Dzięki

    To raczej nie jest kwestja wiary. Podpisując umowę o saldo debetowe bank
    daje Ci możliwość korzystania w ramach określonych warunków ze środków
    bankowych. Ale w tym przypadku widać paradoks bo to nie Ty korzystałeś
    ze środków bankowych tylko sam bank :P (pobierając opłatę za rachunek
    korzystając z udostępnionych przez siebie środków)

    Swoją drogą to moim zdaniem bank może (ale nie musi) podejść do sprawy
    indywidualnie i umożyć debet. Jednakże takie podejście kłóci się z
    interesem banku (bank wcale Cie nie wyróżnił udostępnieniem salda
    debetowego tylko poprostu chciał na Tobie zarobić).

    życzę powodzenia i pozdrawiam

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,