  • Data: 2005-02-10 02:38:38
    Temat: Re: Debet w koncie /skomplikowana sprawa
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cue0qq$eb0$1@news.dialog.net.pl>, ROT13jvmneqk12
    @cbpmgn.barg.cy says...

    > Niby racja, tylko że BPH w swoim regulaminie twierdzi że *może*
    > wypowiedzieć umowę rachunku (co automatycznie skutkuje rozwiązaniem
    > umowy o debet) w przypadku "gdy brak jest wpływów na rachunku przez
    > okres 6 miesięcy, poza okresowym dopisywaniem odsetek, a stan środków na
    > rachunku nie przekracza kwoty minimalnej ustalonej przez Bank".
    > I bank powinien umowę rachunku wypowiedzieć!!! Żadnego sądu nie będą
    > interesowały twierdzenia, że bank "dla dobra klienta" nie zamykał itp.
    > bzdury. To że banki trzymały takie rachunki wynika z faktu, że poprawia
> [...]

    Chyba nie bardzo rozumiesz roznice pomiedzy "moze" a "musi"
    Moze ... nie oznacza ze musi (ze jest zobowiazany). Czyli w przypadku
    braku wplywow przez okres 6 miesiacy bank MOZE (jesli chce .... BEZ
    powiadamiania o tym klienta zamknac ten rachunek) .... ale jesli chce
    .... bank moze ten rachunek trzymac otwarty prze okres do 5 lat .... a
    jesli klient nie chce placic oplat za rachunek to MOZE wypowiedziec
    umowe o rachunek (i tez ... moze ...ale nie musi ... jesli chce to moze
    miec nadal otwarty ..... ale musi za to placic .... zgodnie z
    regulaminem)

    AP