  • Data: 2003-12-16 21:30:54
    Temat: Re: Darmowe konto dla Bartola ;-)
    Od: "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:brnpvn$ek9$1@inews.gazeta.pl...
    > Bartol - idz do lekarza - jestes chory na pewno ;-)))) Powaznie zas to
    zalóz
    > w mbanku - bedziesz mial system online. I zebys sie nie zdenerwowal
    > zakladaniem konta, to wydrukuj umowe i wyslij-tak jest najszybciej ;-)))

    polecam mBank ze swiadomoscia ze przesylanie papierkow jest denerwujace i
    czasochlonne.
    ale jak juz sie to uaktywni to uzywa sie z przyjemnosci
    w Lukasie denerwuje mnie system, poza tym zmieniaja TOiP od nowego roku( i
    musze sie wyniesc)
    VW - czekam na otwarcie konta wiec nic nie powiem..

    pozdro
    SirmarK