  • Data: 2006-09-16 10:49:02
    Temat: Re: Dane usuniete - Na co chip?
    Od: "V pay" <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A swoją drogą ktory z aquierow obsługuje MC z chipem??? Chipy
    obsługują chyba tylko PolCard i CardPoint...

    Ja mam kartę Visa z BZWBK oraz Maestro również z BZWBK obie z
    chipem. Maestro dawno schowałem do szuflady bo niestety nie działa w
    Verifonach PolCardu - wyskakuje komunikat żeby uzyć chipa a jak sie
    juz uzywa to sie pojawia komunikat że karta nieobslugiwana. Bo
    wielokrotnych wizytach w banku i dzwonienie do PolCardu z wielkim
    trudem dowiedziałem się że to powoduje bład w opragromowaniu.
    Rozwiazaniem tego jest: po przeciągnięciu paska i użyciu chipa
    trzeba go szybko wyjąć z czytnika chipow i drugi raz przeciągnąc
    pasek.

    Poszedłem do sklepu powiedziałek co robić sprzedawcy i...
    zadziałalo. Przez pierwszy miesiąc mi się to bardzo podobało bo
    sprzedawcy zawsze się smiali i patrzyli na mnie jak na czarodzieja bo
    juz chcieli mi oddawać karte i mowic że nie działa. Niestety
    zdarzały osoby nieprzyjemne i dlatego już mi się nie chce wykłucać
    i tłumaczyć.

    Dlatego teraz uzywam VISY i wszystko dziala jak powinno. Na slipie
    kiedy uzywany jest chip oprócz wspomnianych wyżej AID i TC pojawia
    się kod ATC (swoja droga moze ktos wie od czego to skrot) który jak
    zauważyłem jest liczbą ilości wykonanych transakcji chipowych od
    poczatku. Na mojej karcie licznik dobija do 30 a mam karte od 9
    miesiecy wiec w sumie to sporo.
    Jesli mieszkasz w warszawie to polecam market "Kangurek" przy wyjsciu z
    metra Stokłosy gdzie jak tam robie zakupy to sprzedawcy odrazu
    wsuwaja chipa do terminala bez zbednego przesuwania paska co tylko czas
    marnuje.