  • Data: 2019-02-09 19:54:07
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karty miewają różne narowy.
    Mnie najbardziej rozczulają te, którymi zaraz po wyjęciu z koperty można płacić
    pikaczem bez PIN - KD citka, KK milka (co do KD milka nie pamiętam) - tzn. można by
    nawet bez wyjęcia z koperty.
    Oczywiście wcześniej trzeba aktywować, bo jednak idzie to online.
    Ale pierwszą transakcję złotą KK milka (szkoda, że nie platyną ;) zrobiłem na 40gr za
    zapałki w żabce pikaczem bez PIN.
    Żonie zdarzyło się chyba ze 2 razy, że KK gold citka kazała wsadzić się do czytnika.
    Może przekroczyła jakiś limit dzienny. Tabelę takich limitów widziałem tylko w milku.
    Inne banki nie podają, albo wręcz ściemniają (i nawet widziałem to chyba w jednym
    regulaminie) że jest to "losowo".