  • Data: 2005-01-31 20:23:05
    Temat: Re: DC i AMEX
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > DC - eService i PolCard
    > AMEX - PeKaO, PolCard, WBK i eCard

    Dzięki za informacje, ale..., taka jest teoria...

    Macie może jakieś doświadczenia gdzie faktycznie da się płacić tymi
    kartami?...
    Miałem kilka problemów z płatnością AMEXem w POSach PEKAO - podobno to
    typowe... W POLCARDzie - autoryzowali telefonicznie :-(
    W BZWBK - przechodzi momentalnie...
    Aby nie robić problemów w końcu i tak często płacę VISĄ...

    Napiszcie o Waszych praktycznych doświadczeniach z korzystania i z DC, i
    AMEX. Także o lokalizacjach, np. jakie stacje przez kogo są obsługiwane,
    sklepy, kina, płatności telefoniczne, itp.
    Czy mieliście jakieś problemy z tymi kartami?

    Tomek

    AMEXem nie mogłem płacić XII/I lub z problemami (nie pamiętam czyje POSy) w:
    - Neste24,
    - Intermarche,
    - EUROApteka (autoryzacja telefoniczna) (PEKAO);
    - EUROApteka (odmowa) (PEKAO);
    - sklep Iwonicz (odmowa) (PEKAO);
    - Park Wodny Kraków;
    - Abra (autoryzacja telefoniczna);
    - różne sklepiki (autoryzacja telefoniczna) (POLCARD);