  • Data: 2021-11-22 11:19:25
    Temat: Re: Czym placic za bilety Wizz?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 21 listopada 2021 o 22:22:16 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:619aa24b$0$517$6578...@news.neostrada.pl>
    > kartą?

    On może być z niemających kartofobów.
    Co widać po tym, że nie napisał nawet, jakie ma możliwości do wyboru - ale to nie
    pierwszy raz, gdy polega na naszych szklanych kulach.
    Bilety na rok naprzód - ciekawostka, że wizz tak w ogóle sprzedaje, PKP max. na 30
    dni przed.
    Choć bilety na koncert Stinga kupiłem z półrocznym wyprzedzeniem, a czekam już 2 lata
    (do aktualnego terminu znów jest pół roku)...