    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czym płacić by najwięcej móc?
    Date: Wed, 01 Apr 2020 21:22:41 +0200

    Tue, 31 Mar 2020 05:41:14 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, Majka
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Kwota dla mnie duża, 500 USD - do tej pory kupowałam za kilka/kilkanaście USD
    najwyżej.

    > I sedno:
    > czym, w jaki sposób zapłacić, by najmniej ryzykować?
    > Czy płatność którąś z kart, albo np. BLIK, albo czymś jeszcze innym daje mi jakieś
    ubezpieczenie? Lub czeka aż potwierdzę odbiór towaru?

    A jest Paypal? Paypal gwarantuje zwrot kasy w przypadku fakapu.
    Do Paypala podpinasz swoją kartę.
    Jeżeli karta ma dobre przeliczniki (np. Getin) to płacisz kartą w USD, jeżeli
    kiepskie to zlecasz przewalutowanie Paypalowi z USD na zł.

    Napisz jaki to sklep.
    Jeżeli to np. aliexpress to przekażą kasę sprzedawcy dopiero jak potwierdzisz
    odbiór towaru.