  • Data: 2003-12-16 10:56:32
    Temat: Re: Czy wszyscy mają rachunek w MBanku ???
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie nazywaj niegospodarnoscia wlasnej nieumiejetnosci obslugi kont
    > bankowych. Obecne oplaty w Inteligo mozesz utrzymac na poziomie 0.99PLN,
    > wiec nie tak duzo. Druga sprawa, ze jest to bez sensu, chyba ze ktos
    > obraca 100 zl w ciagu miesiaca, to wtedy faktycznie minimalizacja
    > kosztow utrzymania rachunku jest istotna.

    Nie da się płacić w Inteligo tylko 0,99 używając tego konta jako
    podstawowego. Jako interfejs do bankomatów PKO BP jest idealne, ale gdybym
    np. ja korzystała z niego, jako konta głównego, to płaciłabym miesięcznie
    8,91 PLN (8 przelewów+opłata za kartę). Korzystanie z serwisu SMS, to
    następne 3,99. Czyli razem 12,9 PLN miesięcznie. Pekao SA mogłoby iść z nimi
    w zawody.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn