  • Data: 2003-12-16 11:35:40
    Temat: Re: Czy wszyscy mają rachunek w MBanku ???
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :-)

    No właśnie - patrzę z punktu widzenia klienta. Popatrzmy na przelewy - mam 2
    mozliwości ich wykonania - za 7,92 PLN miesięcznie w Inteligo i za darmo w
    mbanku (robię 8 przelewów). Dlaczego mam płacić za coś co mogę mieć za
    darmo?

    >Zawsze tak bylo i bedzie.
    > Zreszta wlasnie wszystko zalezy od szczegolow, bo np zalezy tez od tego
    > gdzie ty te przelewy bedziesz wykonywal itp itd.

    Cena przelewu nie zależy od tego "gdzie" je będę robić. Co najwyżej zależy
    od sposobu w jaki je wykonam. Zakładam, że rozmawiamy o przelewach przez
    net.

    > Natomiast jezeli nawet wydatek 12PLN nazwiesz niegospodarnoscia, to
    > chyba przy budzecie miesiecznym rzedu 100PLN. Bo w innym wypadku nawet w
    > rozliczeniu rocznym 144PLN to co by nie bylo to najwyżej 1 JW (Johny
    > Walker) cie to kosztuje. A to jest wydatek mozliwy do zaakceptowania.

    Wydatek nawet 1 PLN nazwę niegospodarnością, jeżeli jest tańsza/darmowa
    alternatywa. Poziom zarobków nie ma tu nic do rzeczy, a właściwie ma -
    zazwyczaj bardziej szastają forsą Ci, co mają jej mniej. Popatrz kto
    korzysta z kredytów Providenta np. ;-) A dodatkowego JW rocznie wolę wypić
    niż dofinansowywać Inteligo. Skoro lubisz dofinansowywać banki, to załóż
    sobie konto w Pekao SA, ale płatności rób w innym banku jako wpłata
    gotówkowa. Tak będzie najdrożej :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn