  • Data: 2003-12-16 11:23:21
    Temat: Re: Czy wszyscy mają rachunek w MBanku ???
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie da się płacić w Inteligo tylko 0,99 używając tego konta jako
    > podstawowego. Jako interfejs do bankomatów PKO BP jest idealne, ale gdybym
    > np. ja korzystała z niego, jako konta głównego, to płaciłabym miesięcznie
    > 8,91 PLN (8 przelewów+opłata za kartę). Korzystanie z serwisu SMS, to
    > następne 3,99. Czyli razem 12,9 PLN miesięcznie. Pekao SA mogłoby iść z nimi
    > w zawody.

    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :-) Zawsze tak bylo i bedzie.
    Zreszta wlasnie wszystko zalezy od szczegolow, bo np zalezy tez od tego
    gdzie ty te przelewy bedziesz wykonywal itp itd.

    Natomiast jezeli nawet wydatek 12PLN nazwiesz niegospodarnoscia, to
    chyba przy budzecie miesiecznym rzedu 100PLN. Bo w innym wypadku nawet w
    rozliczeniu rocznym 144PLN to co by nie bylo to najwyżej 1 JW (Johny
    Walker) cie to kosztuje. A to jest wydatek mozliwy do zaakceptowania.

    Ale jak juz pisalem punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie