  • Data: 2003-12-15 01:38:02
    Temat: Re: Czy wszyscy mają rachunek w MBanku ???
    Od: "david" <d...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Fakt - jakosc obslugi znacznie sie pogorszyla ostatnio w mB... a raczej
    robi
    > sie wrecz fatalna niestety... Oczywsicie chodzi i mB a nie o Multi - od
    > ktorego nalezy sie trzymac z daleka...

    a ja jestem ostatnio mile zaskoczony, wyrabiałem sobie ostatnio eKartę i
    dzwoniłem w tej sprawie 2x na mLinię (aby zamówić i później by aktywować),
    dzwoniłem w godzinach popołudniowych i ani za pierwszym ani za drugim razem
    łącząc się z operatorem nie zdążyłem usłyszeć muzyczki dla oczekujących na
    połączenie bo połączenie następowało natychmiast. Ponieważ przy okazji
    załatwiałem jeszcze 2 inne sprawy - zdumiała mnie kompetencja operatora.
    Dotychczas operator albo nie wiedział, pytał się, odpowiadał że "dział w tej
    chwili nie pracuje" i połączenie ciągło się godzinami.... a teraz szybko,
    pięknie, gładko i na temat

    > Pozdr.,
    > Piotr

    pozdr