  • Data: 2002-04-28 09:54:34
    Temat: Re: Czy ma juz ktos Citkowe MC kk?
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:aabvik$om6$1@info.cyf-kr.edu.pl...
    : A moze dobry klient to taki, ktory ma wystarczajaco duze obroty a
    dodatkowo
    : pozwala zarobic bankowi na KK, tzn. nie splaca za kazdym razem zadluzenia
    : karty w grace periodzie ?

    Nie, chyba nie. Moje obroty na KK nie są duże / BTW co to znaczy dyuże?/ a
    kartę zawsze spłacam przed terminem. Nigdy przez ponad dwa lata nie
    zapłaciłem grosza odsetek, a z dodatkowych kosztów /ubezpieczenie Credit
    Shield zrezygnowałem/ a mimo to zaproponowali mi KK MC.

    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM