  • Data: 2005-06-02 21:10:00
    Temat: Re: Czy lubicie ficzery w ebankach?
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Seb <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Taki bzdury tylko powoduja ze systemy sa mniej stabilne

    A na jakiej podstawie wysuwasz wniosek, że siada stabilnośc systemu???
    Masz do tej tezy jakieś wsparcie? ;->

    > Jedynie export historii w jakims zjadliwym formacie jest przydatny
    > i import listy platnosci...

    Potrzebne - najlepiej w formacie QuickMoney, MS Money, CSV i XLS.

    > ale nawet te nie sa potrzebne kowalskiemu ktory placi 3 rachunki na miesiac

    Jak najbardziej chcę to miec - robie 5 przelewow miesięcznie, ale to jest 60
    rocznie. Ponadto wykonuje z 1000 transakcji kartą debetową i 600 kredytową.
    Chcę miec możliwośc skontrolowania i opisania sobie tego np. w MS Money,
    podzielenia na transakcje i wyliczenia ile wydaję na paliwo, samochód,
    jedzenie, knajpy etc.

    --
    Pozdrawiam,

    Robert