  • Data: 2005-06-03 23:32:52
    Temat: Re: Czy lubicie ficzery w ebankach?
    Od: "trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]

    (............)

    > Nie :-) ale mam zwyczaj nie noszenia przy sobie gotówki >100. Wszędzie
    > gdzie
    > można płacę kartą debetową, bo mnie to nic nie kosztuje. Sklepy przyjmują
    > nawet 50 zł. W większości krajów w UE możesz zapłacić kartą i 10 euro i to
    > bez
    > opłat.
    > Poza tym łatwiej kontrolować wydatki i robić rozliczenia np wydatków z
    > moją firmą.
    > Oczywiście chodziło mi o transakcje w stosunku rocznym.

    hmm to i tak dużo; oznacza to że w każdym tygodniu wypłacasz 20 razy
    pieniądze z bankomatu i 12 razy robisz zakupy.
    z tymi zakupami to powiedzmy ze jestem sklonny dac wiare bo jestem zonaty i
    wiem ze to wykonalne ;-))
    ale ciekawi mnie z ktorego banku korzystasz na te 1000 wypłat kartą debetową
    i jeszcze jak wygląda karta po tylu przejściach?

    pozdro
    trainer