eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bankom w Polsce nie zależy na klientach? › Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
  • Data: 2005-06-06 12:58:16
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > od kilku lat korzystam z kart kredytowych różnych banków, jednak takiej
    > postawy jaka spotkała mnie ze strony Banku BPH nie uświadczyłem w
    > przeszłości. Zawsze spłacam saldo karty w całości, tj. nie korzystam z
    > kredytu na karcie.
    >
    > Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    > tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi
    > kartę?
    >
    > Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    > wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    > np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"
    >
    > a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
    > jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.
    >
    > Dla mnie takie postępowanie jest niepojęte.

    znajdz sobie moj watek o tym jak Bank BPH zablokowal KK, poniewaz doszedl do
    wniosku, ze sie nie nalezy posiadaczowi :)

    nie na darmo nazywany jest BePeHehahahaa

    MAd Hat
    ter


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1