eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bankom w Polsce nie zależy na klientach? › Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
  • Data: 2005-06-06 12:57:49
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    *dan (dj74)* wrote in <news:d81gld$j8d$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    > tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi kartę?

    jesli 40 PLN jest 'smieszne' to trzeba było zaplacic. Juz lepiej jesli
    wszyscy przestrzegaja procedur niz robią wyjątki.

    > Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    > wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    > np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"

    najlepiej jest placic w terminie i liczyc sie z konsekwencjami jak nie
    zaplacisz. Tak jasne, beda zaraz do kazdego dzwonic... Nie podoba sie
    - masz jeszcze private banking.

    > a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
    > jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.

    droga wolna - mozesz isz gdzie indziej.

    > szukam też banku w którym szanuje się klienta.

    poskarż się mamusi i swojemu posłowi...
    NMSP

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1