eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew › Re: Co sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew
  • Data: 2003-03-25 13:49:57
    Temat: Re: Co sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Mar 2003 13:57:14 +0100, "PiotR" <p...@p...com>
    napisał(a):

    >zaraza zaraz
    >ja dostalem do domu list (normalny papierowy w kopercie)
    >z informacja ze zlecenie o danej kwocie danego dnia
    >nie zostalo zrealizowane

    Czemu "zaraz zaraz"? Przeciez ja pisalem o tym co m n i e
    spotkalo i za ile, :-) wiec skad to dziwaczne "zaraz zaraz"?

    Ja n i e dostalem n i c z e g o i zaplacilem za to 3 zlocisze.
    BTW, poczytaj sobie watek "czyzby koniec Taryfy 0 ?" i postaraj
    sie wyciagnac bardziej ogolne wnioski na temat ING BSK.

    --
    Adek