eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew Re: Co sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew
  • Data: 2003-03-25 15:11:02
    Temat: Re: Co sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle ze BSK wcale nie powiadamia. :-))) To znaczy powiadamia
    > na miare swej jakosci uslugi: wiadomosc zostala umieszczona
    > w tzw. poczcie na koncie, czyli jesli nie zajrzysz to nie wiesz.

    ja tego generalnie nie porównuję do BSK tylko do domniemanej sytuacji jaka
    moim zdaniem powinna miec miejsce :-)

    z tego co tu wyczytałem wynika że Inteligo zbliża sie do tego ideału bo
    zarówno wysyła SMS jak i dzwoni (co może jest zbyt nadgorliwe) - o taką
    reakcję mi właśnie chodzi i w dodatku to chyba nawet kosztów wielkich nie
    byłoby dla mBanku - wysłanie SMS to nie są straszne pieniądze