eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew › Re: Co sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew
    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew
    Date: Tue, 25 Mar 2003 11:55:00 +0100

    Użytkownik olo napisał:

    > powiem Ci szczerze że kulturalny bank powinien mnie poprostu o tym
    > poinformować
    > - nie robić broń Boże niczego za mnie, tylko poinformowac - wysłać sms,
    > maila czy zadzwonić
    > tym bardziej że taka sytuacja zdarzyła mi się pierwszy raz od chyba 2 lat
    > gdy używam konta w mBanku - każdemu może się zdarzyć że coś zapomni

    Jak mi w Inteligo wrocilo zlecenie stale (zmienil sie numer konta do
    placenia abonamentu RTV), to zadzwonili do mnie i mnie o tym
    poinformowali. Jak drugi raz ZS wrocilo (tym razem ja sie pomylilem w
    updacie numeru konta), tez zadzwonili. Jak sie zapytalem, czy moge z
    tego dzwonienia zrezygnowac, bo dostaje stosowne informacje SMSem, to mi
    mila pani powiedziala, ze nie moge, bo oni by design dzwonia zawsze, gdy
    jakas zlecona operacja nie dojdzie do skutku.

    Inteligo jest do dupy? Nie, po prostu nie ma "darmowej" jakosci obslugi :-P

    Bartol