    From: "Nowy ----> Marcin" <.@.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank
    Date: Thu, 31 Mar 2005 19:23:29 +0200

    Nowy ----> Marcin wrote:

    > chodzi mi poprostu o przelew kasy z banku AIB (w Irlandii) jak najtanszym
    > kosztem do polski i dlatego tam zalozylem. Podobno nie biora prowizji
    > zadnych wiec przetestuje :) Aha no i musze powiedziec ze denerwowalo mnie
    > np to jak uaktywnialem usluge CitiPhone :) Dzwonie na ten ich nr 0801 i
    > mowie w czym rzecz. Nie mialem zadnego 6 cyfrowego numeru do tej uslugi a
    > tam automat do mnie z tekstem zebym to wklepal. No to sie rozlaczylem i
    > zadzwonilem na zwykla handlowa infolinie. Tam straaaaaasznie mial pani po
    > wysluchaniu moich informacji ze nie posiadam tego 6 cyfrowego nr
> [...]

    No i niestety nie dziala do tej pory :( Podobno jakas awarie maja ze
    niektorzy klienci nie moga korzystac. Wstrzymam sie z liwidacja rachunku do
    jutra bo moze cos faktycznie nawalilo im. Nie mialem jeszcze nigdy tak
    krotko rachunku w jakims banku (3 dni) :))))

    --
    Marcin
    Załóż konto w mBanku http://tinyurl.com/6rmr9