  • Data: 2021-04-26 21:45:26
    Temat: Re: Citi sie czepia ...
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym citku rzeczywiście się jakieś dziwne akcje odbywają. Kogo tam pozatrudniali i
    dlaczego?

    > A napisali, jakich to dokumentów chcą dokładnie?
    Napisali - różne warianty
    dla fizycznego, zaswiadczenie o zarobkach lub 3m wyciąg z konta gdzie
    pobory wpływają

    > I jak tam u nich jesteś zapisany, jako etat czy DG?

    Jako fizol

    > Hmmm, radziłbym reklamację z pytaniem o powód żądania - i równolegle sprawdzenie
    BIK.
    > Bo może to jakiś debil weryfikację zarządził - ale może też ktoś na Twoje dane coś
    kombinuje.

    Nie sądzę, żeby ktoś kombinował na moje konto.
    Karta leży już dość długo nie używana...

    CallCenter wpisany na black list - ale nie tak dawno lasce udało się
    wbić z siakiejś komórki i namawiała aby innych na kartę namówić :D

    Nie dawno, pożegnałem MC World z Santiego, mogę pożegnać i Citi
    Mam jeszcze kk Golda z Milka /za 5 klików/ a już się dobija Revolut
    ze swoją ofertą KK

    Pozdro