  • Data: 2021-04-27 13:33:40
    Temat: Re: Citi sie czepia ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Apr 2021 21:55:50 +0200, Waldek wrote:

    > Nie to zwykły "Silver"
    > Powołują sie na par3 ust 3 Regulaminu - z czego wnioskuje ze mają takie
    > prawo ;)

    Prawo pewnie wpisali w regulamin zwyczajowo, ale czemu uruchomili?
    Te 2% to bylby dobry powod :-)

    > A pewnie się czepili mnie przez to że karta nie wykazuje obrotów :)
    > Rozumiałbym, gdyby był jakiś tłusty limit ... ale 10kzl ? :D

    10k piechota nie chodzi, ale logiki tu jakby troche brak.
    To w koncu boja sie o swoje pieniadze, czy nie maja podstaw, bo
    przeciez nic im nie wisisz :-)

    No chyba ze ... z braku obrotow straciles status "dobry klient,
    regularnie splaca karte" ... i trzeba zweryfikowac :-)

    Gdzies tam jeszcze byl przepis o weryfikacji kont, na ktorych nie bylo
    obrotow ... no ale wlasnie:
    -rachunkow klienta, a nie KK
    -weryfikacja zycia klienta, a nie wyplacalnosci.

    A nie osiagnales wieku emerytalnego?

    Bo cos musialo wyzwolic to pytanie.
    Moze po prostu regularnie sprawdzaja ... ale ja juz pare lat mam i nic
    nie chca.

    J.