    From: m...@p...fm (Mi)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - OSTRZEZENIE
    Date: Tue, 14 May 2002 11:08:54 +0000 (UTC)

    m...@i...pl (MK) wrote in <abdndc$anq$1@news.tpi.pl>:
    [...

    >A moze po prostu nie spelniacie warunkow wymaganych do uzyskania karty?
    >Nie bardzo rozumiem co mial ten czlowiek 'zalatwic'... AFAIK to nie tzw.
    >przedstawiciele handlowi podejmuja decyzje czy karta zostanie wydana,
    >cze nie.

    1. Warunki byly okreslone i je spelnialem
    2. Nie interesuje mnie kto sie czym zajmuje w banku - jesli bank przysyla do mnie
    swojego
    pracownika, ktory wystepuje w imieniu banku - to problemem banku jest dotrzymanie
    zobowiazan przez tego pracownika lub przynajmniej przeproszenie, za sprawe.

    Aha, zaby byc w obiektywnym musze dodac, ze po moim mailu napisala do mnie Pani z
    Citi
    z chcecia wyjasnienia sytacji - sprawa jednak jest juz wyjasniania przez Citi
    Corporate
    co_tam, oczywiscie poinformuje jak sie to zakonczy.

    pozdr
    mi