  • Data: 2003-03-03 13:20:20
    Temat: Re: Citi - Nowy wygląd i procedura logowania
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > Tak, racja, ale nie wiem dlaczego musi to byc wlasnie pin za pierwszym
    > razem..

    Jesli ktos nigdy nie uruchomil citiOnline to zaczyna od PINu?

    musze powiedziec kolezance ktora ma jeszcze r-k w citi, ze ktos znajac numer
    jej karty kredytowej i PIN moze wejsc do systemu i zrobic z jej rachunkiem
    co bedzie chcial.
    Ona z ostroznosci go nie uruchomila a tu wyglada ze bezpieczniej jest go
    uruchomic i podac jakis dlugi iPIN ?

    http://www.silicon.com/news/500013/1/2997.html
    czy citi (wiedzac juz ze pracownik moze w 15 podejsciach odtworzyc PIN)
    wprowadzil przynajmniej cos takiego jak blokada dostepu przez www ?
    *** blad ***