    From: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ciekawostki z MasterCarda
    Date: Wed, 6 Nov 2002 23:37:08 +0100

    > a ja jestem ciekaw po kij to robia - zamiast wprowadzac karty z mikroczipem?

    w sumie jedyna oszczędność jest taka że można to teoretycznie stosować z już
    istniejącymi kartami z paskiem magnetycznym bo czytniki i tak są jakieś specjalne

    a ile by kłopotu było z wdrożeniem - trzeba by chyba wzywać ludzi do oddziałów żeby
    można było odczytać ich kartę

    ps. a jesteś całkowicie pewien kart chipowych ? dla przykładu karty Wizji TV pomimo
    że były swego czasu super chruper nie do przejścia ktoś jednak częściowo złamał