eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza? › Re: CLIR w bankach - i wiesz o osobach wszystko...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CLIR w bankach - i wiesz o osobach wszystko...
    Date: Sat, 05 Feb 2005 18:39:18 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <cu30c7$jq$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <1...@k...eu.org> <cu00if$14c$1@inews.gazeta.pl>
    <cu01jr$1c3$1@opal.futuro.pl> <cu02im$aq9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello081018222083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1107625159 634 81.18.222.83 (5 Feb 2005 17:39:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Feb 2005 17:39:19 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cu02im$aq9$1@inews.gazeta.pl>
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    X-Enigmail-Version: 0.90.0.0
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336067
    [ ukryj nagłówki ]

    To na prawdę działa!

    Macie racje, że CLIR to ujawniane danych postronnej osobie - rzekomo
    dzwoniącej z banku...

    Zrobiłem eksperyment: Zadzwoniłem pod numer moich znajomych i lekko
    zmieniając głos podałem się jako przedstawiciel Instytutu Badania Rynku.
    [Nie wiem, czy takie coś istnieje, ale dla moich potrzeb mogłoby istnieć.]
    Uprzejmie zapytałem, czy mogą mi poświęcić około 3 minuty.
    A następnie rozpocząłem wypytywanie czy posiadają karty, jakich banków i
    czy są zadowoleni, co jest głównym mankamentem, oraz czy często dokonują
    transakcji (na zasadzie raz w tygodniu, więcej niż 2 razy, itp.)

    Ech ludzie - czyli my wszyscy - jesteśmy naiwni, oj jak naiwni...

    Nic nie stoi na przeszkodzie aby ktoś działając podobnie do mnie kilka
    dni po pierwszym telefonie zadzwonił ponownie i podając się jako
    przedstawiciel jednego z banków wystawcy karty mógł dalej poszerzać
    informacje o danej osobie...

    No cóż mi pozostało tylko szczerze pogadać ze znajomymi i wyjaśnić
    okoliczności wczorajszej rozmowy...

    Pozdrawiam,

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1